Acte necesare
Pentru deschiderea unui dosar de executare silită
Persoane fizice și juridice:
- Titlul executoriu. Dacă acesta este constituit de o hotărâre judecătorească, aceasta trebuie să fie legalizată de către instanța de judecată care a emis-o. Pentru toate titlurile executorii (altele decât hotărârile judecătorești) se solicită titlul executoriu investit cu formulă executorie, însoțit de încheierea de investire. Comepetența investirii cu formula executorie îi revine judecătoriei de la sediul/domiciliul debitorului sau sediul/domiciliul creditorului. Așadar competența este alternativă.
- Cerere de executare silită (se poate redacta şi la sediul nostru) – descarcă aici;
- Avans de onorariu și cheltuieli de executare, acestea variază în funcție de forma de executare pentru care creditorul optează.
Pentru transmiterea unei notificări
- Cererea de comunicare notificare (se poate redacta şi la sediul biroului nostru) – descarcă aici.
- Notificarea în 3 (trei) exemplare originale;
- Plata onorariului stabilit în prealabil cu executorul.
Pentru înaintarea unei oferte reale de plată
- Cerere ofertă reală de plată; – descarcă aici
- Titlul executoriu prin care a fost obligat solicitantul;
- Recipisa de consemnare a sumelor datorate (dacă este cazul);
- Actul de identitate;
- Plata onorariului către executorul judecătoresc.
Documentele necesare pentru participarea la licitații
Persoane fizice:
- Dovada depunerii cauţiunii de 10% din preţul de începere a licitaţiei: se face prin depunerea recipisei de consemnare Libra Internet Bank în original la sediul biroului nostru;
- Datele de identificare ale persoanei (B.I/C.I în original şi copie);
- Procura autentică în cazul în care potenţialul cumpărător este reprezentat de o altă persoană la şedinţa de licitaţie (în original).
Persoane juridice:
- Dovada depunerii cauţiunii de 10% din preţul de începere a licitaţiei: se face prin depunerea recipisei de consemnare Libra Internet Bank în original la sediul biroului nostru;
- Cererea pentru participarea la licitaţie care va conţine oferta de cumpărare a bunului;
- Copia certificatului de înmatriculare al societăţii comerciale;
- Certificat constatator de la Registrul Comerţului cu datele firmei şi reprezentanţii acesteia, din care să rezulte că firma este în funcţiune şi nu se află în procedura de insolvenţă;
- Hotărârea AGA din care să reiasă decizia asociaţilor sau acţionarilor de a cumpăra la licitaţie bunul în cauză, dacă valoarea acestui bun depăşeşte 50% din valoarea capitalului social al societăţii comerciale;
- Mandat de participare la licitaţie emis de societate;
- Datele de identificare ale reprezentantului firmei care participă la licitaţie (B.I/C.I în original şi copie).
Vă recomandăm ca depunerea documentelor necesare participării la licitaţie să se realizeze cu o zi înainte de începerea licitaţiei.
Nu au obligaţia de a depune cauţiunea creditorii care au creanţe în rang util, potrivit ordinii de preferinţă şi persoanele care, împreună cu debitorul, deţin imobilul urmărit în proprietate comună pe cote-părţi.